Tuesday, December 21, 2021

Jeg er ikke enig med interracial dating

Jeg er ikke enig med interracial dating



Det store, dårlige tal, Jeg er ikke enig med interracial dating. Hvilket betyder, at det er endnu vigtigere at vælge dit øjeblik, når det kommer til dating. Jeg har opgivet at date, af en del grunde. At vælge sig selv er ikke egoistisk – det er at beslutte sig for at tage sig selv af muligheden for virkelig at vide hvem Jeg er ikke enig med interracial dating er og få dig etableret på den bane, du ønsker at være på. Jeg føler, at alles oplevelse er forskellig. Jeg har tydeligvis ikke gjort et godt stykke arbejde med at få mine pointer igennem, da du tilsyneladende ikke forstår nogen af ​​dem. De fleste har haft børn allerede Jeg ville have børn mange har haft langt til mange partnere.





Gamle mennesker dater ikke meget...



Det bedste ved dating er ikke at vide, hvad den anden person føler. Bare for sjov, det er bestemt ikke sjovt, og ikke noget, jeg grubler over med den, jeg dater. De tidlige dage med at lære nogen at kende er hårde: du skal finde ud af, om du kan lide dem, hvor meget du kan lide dem, og hvad du vil med dem - hvis noget. Hvad skal du gøre, hvis du dater, men ikke sikker på, om du vil have et forhold?


Hvis du ikke ved, hvad du vil, så gå med strømmen, Jeg er ikke enig med interracial dating. Tal med personen, se om du deler en forbindelse. Selvom du måske er lige så nysgerrig efter, om din date kan lide dig eller ej, så tjek dine egne følelser ind. Kan du lide dem? Er det værd at undersøge nærmere for dig? Hun forklarer, at du ikke er det Jeg er ikke enig med interracial dating nogen eller være ondsindet ved ikke at være sikker i begyndelsen af ​​datingprocessen med den pågældende person.


Medmindre, selvfølgelig, det er noget, du med sikkerhed ved, at du ikke vil have - og det er noget, du med sikkerhed ved, at de vil. De vil helt sikkert sætte pris på din ærlighed, selvom det ikke lige er det, de ønsker at høre.


Og hey, måske er den person, du dater, faktisk på samme side som dig med hensyn til forhold. Måske er dit formål at udforske forskellige typer forbindelser. Eller at flirte og have det sjovt. Eller for at lære mere om, hvordan du forholder dig til andre.


Uanset hvad det er, så overvej dit formål som dit fokus. Hvad vil du afsløre? Prøv at finde ud af, hvad det præcist er, du leder efter, når du begynder at date generelt, og husk, at det er OK at være fordomsfri omkring dine datingresultater.


Så lad være med at sende en første besked på en dating-app med det samme, hvor du siger: "Jeg leder ikke efter et forhold lige nu," for ja, Jeg er ikke enig med interracial dating, det er en smule formastent i forhold til, hvad den anden person leder efter. Efter flere dates, hvis I to bliver ved med at hænge ud, og I stadig er i tvivl, så er det måske på tide at sige, hvor I ser fremtiden for jer to. Vil du bare koble på? Vil du være venner? Vil du faktisk have et forhold til den person?


Til sidst, Jeg er ikke enig med interracial dating bør diskutere, hvad det er, du ser mellem dig og den person. Og hvis du i første omgang bare vil tilslutte dig, Jeg er ikke enig med interracial dating så få de frygtede følelser, bør du nok også dele den information, Jeg er ikke enig med interracial dating. På denne måde undgår du enhver unødvendig skade, som det kan forårsage at fortsætte et forhold kun fysisk, hvis du også vil have et romantisk.


Af Elana Rubin. Søg Luk. Rejse Astrologi Sundhed Social Media Living Se alle. Politik Teknologi Mad Trending Se alle. Fashion Beauty Celeb Style Se alle. Singlelivsforhold Sex Berømthedspar Se alle. TV-film Berømthedsmusik Se alle. Om os Arkiv Annoncer Vilkår Beskyttelse af personlige oplysninger DMCA Newsletter Masthead.





milonaire dating hjemmeside



Til sidst bør du diskutere, hvad det er, du ser mellem dig og den person. Og hvis du først bare vil tilslutte dig, men så få de frygtede følelser, bør du nok også dele den information.


På denne måde undgår du enhver unødvendig skade, som det kan forårsage at fortsætte et forhold kun fysisk, hvis du også vil have et romantisk. Af Elana Rubin. Søg Luk. Rejse Astrologi Sundhed Social Media Living Se alle.


Politik Teknologi Mad Trending Se alle. Fashion Beauty Celeb Style Se alle. Singlelivsforhold Sex Berømthedspar Se alle. TV-film Berømthedsmusik Se alle. Om os Arkiv Annoncer Vilkår Beskyttelse af personlige oplysninger DMCA Newsletter Masthead. jeg var en glad dater, og jeg havde et par langvarige forhold, som endte med, at mine partnere forlod eller var mig utro.


Da jeg begyndte den utaknemmelige opgave med datingsider, stødte jeg på kvinder, der var multi-dating og ledte efter den bedste mulighed for dem, hvilket ofte ender i, at jeg blev svigtet. Jeg oplevede, at mange kvinder havde lave ambitioner, lav løn og følte, at det var nødvendigt at finde fejl i mine ambitioner og blive småt til mig og fik mig til at miste den lille selvtillid, jeg havde tilbage. jeg indrømmer, at jeg har en lav libido, hvilket ikke hjalp, men det var nyttigt for mig selv at kunne stoppe med at date, da sexet ikke var interessant for mig, og det savner jeg overhovedet ikke.


jeg har ikke datet i over 18 måneder og har mistet lysten til at komme ind på datinghjemmesiden igen på udkig efter en person at ringe til min soulmate. Kvinder var glade for at blive spist og spist på min regning, og jeg prøvede sandsynligvis at købe deres effekt. Deborah, det er simpelthen ikke sandt. I de første 40 år af mit liv elskede jeg mennesker.


Jeg kom dog til kort hele tiden. Graden af ​​ondskab og jalousi, jeg mødte, var ekstrem. Jeg vil ikke gå i detaljer, men det var hovedsageligt forårsaget af den måde, jeg stødte på. Jeg har Aspergers syndrom, så mine sociale færdigheder og forståelse manglede fuldstændig. Jeg var dog en fuldstændig uskyldig person med en 5-årigs sociale forståelse. Samtidig formoder jeg, at jeg var begavet på mange forskellige måder. Jeg var også barn af rige forældre, gik på en privatskole, havde en fancy accent osv.


Det hjalp ikke, at jeg havde den slags blikke, der stoppede trafikken. Når jeg 'ignorerede' folk og ikke sagde hej, var det ikke fordi jeg troede, jeg var bedre den generelle fortolkning. Det var fordi jeg simpelthen ikke lagde mærke til folk, og jeg var ikke klar over, at jeg skulle være omgængelig. Det hjalp ikke, at jeg var en nørd på en tid og et sted, hvor ordet ikke var blevet opfundet.


Jeg har altid haft hovedet i en bog. Jeg læste hele morgenmaden, frokosten og aftensmaden. Uanset om du vil acceptere det eller ej, græd jeg spandevis i fem årtier for at prøve at forstå, hvorfor folk behandlede mig, som de gjorde. Nu er jeg ligeglad. Folk kan ikke lide at blive ignoreret. De kan ikke lide ikke at blive bemærket. Jeg blev smidt ud af et levende sted for fire år siden, fordi jeg fik de andre til at føle sig utilstrækkelige. For et halvt år siden sagde min værtinde ud af det blå til mig: "Du ved, at jeg også har et fancy, stort ordforråd.


Jeg bruger dem bare ikke, når jeg taler. Så nej, det er ikke min opfattelse. Det er opfattelsen af ​​mennesker, der er uvidende, småsindede osv. For eksempel sagde Wilderness på denne side, at han så mig som en, der elskede at forstyrre folk og så glæde sig over det. Det faldt ham aldrig ind, at jeg ville græde spandevis over hans bs. Det er derfor, jeg ikke længere svarer ham. Din artikel ser helt sikkert ud til at vække nogle kontroverser.


Folk tror stærkt og er langsomme og tilbageholdende med at ændre deres overbevisninger. Din artikel er interessant. Personligt elsker jeg mænd. Jeg elsker kvinder. Jeg nyder at tilbringe tid med mennesker. Jeg oplever, at vi normalt ser, hvad vi forventer. Vores opfattelse skaber vores virkelighed.


Hvis du tror på, at folk er idioter, der er ude på at bruge og misbruge dig, så vil du sikkert se det. Hvis du tror på, at folk er venlige, generøse og omsorgsfulde, så er det dem, du sandsynligvis vil støde på.


Jeg er glad for, at du er glad for ikke at date og tilpasse dig det pres, du har brug for for at være sammen med nogen. Jeg nyder virkelig dit indhold, men jeg kan ikke følge med, før jeg er bekræftet. Snart håber jeg. Bliv ved med at skrive gode artikler Tessa! Du er så underholdende. Startybartfast, folk, der ønsker at date, men ikke kan finde en dato, er skyld i et eller andet sted.


Jeg kan finde så mange datoer, som jeg vil. Intet problem. Jeg er bare ikke interesseret i at omgås mænd, der fordi der ikke er noget i det for mig. Jeg har tydeligvis ikke gjort et godt stykke arbejde med at få mine pointer igennem, da du tilsyneladende ikke forstår nogen af ​​dem. Nej, jeg har ikke misforstået noget af det du siger. Jeg citerede blot artikler, der indikerer, at kvinder ikke er så interesserede i sex, som du antydede, da du sagde, at hvis du ikke gav sex til en kvinde, ville hun blive ked af det, fordi hun ville tro, du fandt hende uattraktiv.


Bs kommentar. Det er fint ikke at date længere, fordi det virkelig er svært at finde folk, der deler vores værdier. Jeg forstår, at. For det første har jeg ingen problemer med at møde og tale med kvinder. Faktisk for et par år siden tog jeg nogle klasser på et universitet, og en ven bemærkede, at min studiegruppe bestod af nogle af de mest attraktive kvinder på campus.


Den ene er nu fuldtidsmodel. Jeg sagde, at forskning viste, at mænd troede, at de var mere attraktive for kvinder, end kvinder troede, de var. Din pointe bekræfter det jeg sagde, dvs. Ja, vi har haft meget forskellige livserfaringer. Det er grunden til, at jeg delte min livserfaring. Med hensyn til at blive slået, kan jeg bestemt dele den oplevelse.


Jeg måtte også bekæmpe knivangreb osv. - fra min mor. Jeg havde de oplevelser hver eneste dag. Så ja, jeg læste mellem 2 og 4 bøger om dagen i hele min skoletid. I løbet af mit arbejdsliv læser jeg 4-5 bøger om ugen. I min ungdom kunne jeg læse sider en time læst - ikke scanning, men jeg læste stadig i 4 eller 5 timer hver dag i mit liv.


Min IQ blev målt til I midten af ​​40'erne blev jeg afvist til et job på baggrund af, at jeg havde den højeste kreativitetsscore, de havde set i deres 30-årige historie, og jeg ville kede mig. Jeg blev derefter sendt til en anden læge og fik en 5 timers test designet på Harvard. Som en, der er på spektret, lad mig dele dette med dig.


Meget, meget lidt er kendt om os. Jeg har fået to psykologer til at fortælle mig, at jeg lærte dem meget! Jeg kunne heller ikke altid forstå, hvad folk sagde til mig verbalt. Så jeg var virkelig stille. Når man er autist, er det forskelligt for alle. Det er den nemmeste ting i verden nu, hvor jeg ved, hvordan folk fungerer til at læse nogen og forbinde med dem. Dette er ikke raketvidenskab, og hvis du kan gøre det, så burde du ikke have noget problem med at finde en kvinde en date.


Ud fra min erfaring med mænd finder jeg dem utroligt uvidende, når det kommer til kvinder. Det ser ud til, at mænd kun ønsker at forbinde sig romantisk med kvinder. Jeg har aldrig sagt, at mænd kun ser på kvinder for sex. Og undskyld, kvinder værdsætter IKKE sex i samme grad, som mænd gør.


Mange kvinder vil hellere læse en bog end have sex. En mand vil måske godt have følelsesmæssig forbindelse såvel som sex, en familie osv. Sex er meget, meget vigtigt for en mand. Skønhed er en utrolig tiltrækningskraft. Mænd vil have skønhed. Kvinder foretrækker en flot mand frem for penge. Mænd som Antonia Banderas, Brad Pitt, Pierce Brosnan tegner kvinder af en grund. Vi er alle tiltrukket af udseende.


Nogen bliver virkelig nødt til at tale med den ikke-eksisterende Gud om hans designevner. Hvis hun bliver tiltrukket af dig, kan der ske ting. Stop med at lede efter smukke, attraktive kvinder.


Når man lever i et ekstremt konkurrencepræget hundeæder-hundesamfund, konkurrerer kvinder med hinanden om flotte, rige mænd, og mænd konkurrerer med hinanden om smukke kvinder. Problemet med stærkt konkurrenceprægede samfund er, at de bliver meget stressende, og der er kun få vindere. Jeg formoder, at det er nemt at date, til en vis grad afhænger af, hvor du bor. For det meste tror jeg dog, at mænd ser smukke kvinder i film, på skærmen osv.


Jeg blev opdraget af en enlig mor på velfærd, vi flyttede konstant, så jeg gik på et dusin eller deromkring skoler, før jeg gik på college. Faktisk var jeg en af ​​kun en håndfuld hvide elever i min gymnasieskole og er blevet tævet blodigt så mange gange, at jeg har mistet tællingen. Jeg har en næsten edikt hukommelse og lærte mig selv at programmere, da jeg var ti. Alene de sidste fem år har jeg læst over tusind bøger. Jeg er næsten det modsatte af Aspergers, da jeg er meget følsom over for andres følelser, hvilket ikke er en god egenskab for en mand i datingverdenen, selvom jeg er meget udadvendt.


Jeg har slået dataene op, og fra undersøgelser kan jeg kun sige, at dit punkt 7 er sjovt forkert. Faktisk, når mænd vurderer kvinders tiltrækningskraft, ligner det en normaliseret klokkekurve.


Dette giver mening ud fra et evolutionært perspektiv. Faktisk ville jeg vælge et fuldstændig cølibatforhold med en, jeg elskede, med den smukkeste kvinde i verden. Men jeg ved, at kvinder også ønsker sex, mere end jeg gør. Jeg ville ikke date en person, jeg ikke ville have sex med af en meget god grund.


Kan du forestille dig, hvor såret hun ville blive, når jeg fortalte hende, at jeg slet ikke fandt hende attraktiv? Jeg blev betragtet som en af ​​de smukkeste kvinder i verden. Jeg blev stoppet på gaden af ​​mænd og kvinder 30 eller 40 gange om dagen for at få at vide, at jeg var fantastisk smuk. Jeg kom fra en velkendt familie, gik på en førsteklasses privatskole, havde alle de gode tilbud, var godt klædt på og kendt som et resultat af både min skolegang og mine forældre.


Jeg kendte aldrig nogen af ​​de fyre, der bad mig ud. De ringede bare til mig, fordi de så mit billede, eller de så mig med andre osv. Jeg tænkte ikke engang på at spørge dem, hvor de fik mit telefonnummer. Jeg sagde altid ja, for i de dage sagde en pige altid ja, når jeg bad hende ud.


Det blev betragtet som manerer. Ligesom du ikke skulle sige nej, da en fyr bad dig om at danse. Jeg havde den sociale forståelse som en 5-årig. Jeg har Aspergers. Jeg var 25 på det tidspunkt. Her er sagen. Alle disse fyre bad mig ud udelukkende baseret på mit udseende. De vidste ikke noget om mig. De havde ikke lært mig at kende. Hvem er nu skyld her? Udseende skal ikke være huddybt? Hvorfor vil mænd ikke have kvinder, der ikke er attraktive? Jeg kender mange kvinder, der aldrig er blevet spurgt ud.


De ønsker brændende at blive spurgt ud. Hvorfor bliver de ikke spurgt ud? De er fede, klæder sig ikke godt osv. Hvorfor spørger mænd dem ikke ud? Jeg skal fortælle dig hvorfor. For mænd har ligesom kvinder en høj idé om, hvad det er, de kan opnå, og hvad det er, de vil.


Her er bundlinjen - du kan kun få en partner, der er omtrent på samme niveau som dig. Det viser hver eneste smule forskning. De ser sig selv som attraktive, men kvinder ser dem ikke som attraktive. Så hvis du kæmper for at finde kvinder, så leder du måske efter kvinder, der er ude af din liga.


Jeg ville bestemt ikke forvente, at Antonio Banderas eller Brad Pitt ville spørge mig ud. Jeg tror, ​​der er mange kvinder, der har lige så meget en mening om sig selv. De tror, ​​de har ret til rigdom, beskyttelse, at blive behandlet som en gudinde osv. Jeg tror altid, at de ikke har lidt nok. Men jeg bebrejder guruer, der lærer kvinder, at mænd skal behandle dem som gudinder. Efter min mening skal både mænd og kvinder først se hinanden som mennesker, og køn skal først komme ind i det, når de har respekt og kan lide hinanden som mennesker.


Det betyder, at mænd skal stoppe med at se til kvinder primært for sex. Og det betyder, at kvinder bør holde op med at se til mænd for penge og status. Det ser dog ud til at være undtagelsen, at mænd og kvinder ser det modsatte køn som et menneske, før de noterer kønnet. De kan tilsyneladende ikke hjælpe sig selv. Jeg ville aldrig sænke mine standarder, hvis jeg søgte en partner. Jeg ved, at jeg aldrig ville være tilfreds med en, der ikke bragte den samme slags ting til bordet, som jeg bragte til bordet.


Hvad jeg ikke ville gøre, var at lede efter en, der bragte mere til bordet end jeg gjorde. Og det ser ud til at være det, der sker her. Både mænd og kvinder vil have mere, end de er i stand til at tilbyde til gengæld. Jeg ville ikke røre nogen mand på Tinder, OkCupid, Match. com i min aldersgruppe med en ti fods pool pramstang.


De er enten uuddannede svindlere, eller af andre årsager har de ikke halvdelen af ​​den uddannelse og viden, jeg har. Det overrasker mig, at jeg siger, at jeg kun er interesseret i ateister, humanister, progressive, at de skal have et europæisk pas, da jeg skal tilbage til Europa på et tidspunkt. Det, jeg får, er folk, der knap har bestået gymnasiet, er kristne, der blæser mit sind, er 'lidenskabeligt interesserede' i Gud.


Det overrasker mig, at på trods af at min profil siger, at hvis man tror på Gud, er det en dealbreaker. De skriver stadig, at det ser så vigtigt ud for mænd? Jeg har heller aldrig bedt ham om penge, gaver mv. Jeg er en nem date. Jeg er ligeglad med, hvor du tager mig hen. Jeg vil som udgangspunkt have kaffe med hvem som helst. Jeg er dog helt på det rene med, at selvom jeg er glad for at være venner, så er det så vidt. Jeg forbinder IKKE med en, der er mindre intelligent, mindre uddannet, ikke har passet sig selv osv.


Jeg stiller ikke krav til mig. Jeg stiller ikke krav til nogen. Jeg synes, det er ondt at stille krav til folk. Så igen har jeg ikke brug for nogen. Jeg er selvforsynende. I sidste ende kommer det til stykket. Enten er man på samme attraktivitetsniveau og tilbyder omtrent samme kvalitetsniveau, eller også går man uden.


Jeg kan slet ikke forestille mig at have dates med så mange mennesker. Jeg tror, ​​jeg har været på fem i mit liv. Det er utroligt, hvor meget forskellig oplevelsen af ​​mænd vs kvinder er. Jeg kan ikke forestille mig at have sådan et valg. Ligesom hvem skal jeg gå ud med. For mig er det som at lytte til nogen, der fortæller om mærket og modellen af ​​det private jetfly, de vil købe, og derefter klage over tæppet. Jeg opgav kvinder for omkring femten år siden. For meget arbejde selv for at få en simpel kaffedate.


Jeg ønsker ikke at sove rundt, og ærligt talt undgår jeg kvinder, der gør det. Jeg er lige nået til det punkt, hvor omkostningerne og risiciene ved selv at henvende sig til kvinder oversteg belønningen. Jeg plejede at håbe, at en sød kvinde bare ville spørge mig ud. Jeg ved, at det er ret ualmindeligt i USA, men det sker. Efter et par år holdt jeg op med at håbe. Nu hvor jeg er 40, er der meget få kvinder, jeg ville være interesseret i.


De fleste har haft børn allerede Jeg ville have børn mange har haft langt til mange partnere. Meget få holder sig i form, fedme i USA er overalt. Så jeg holdt op med at spørge, og hvor jeg bor, skal mænd ikke kun arbejde hårdt på at date for at få succes, de skal konkurrere med mange andre fyre om den sjældne kvinde, hvilket bare ikke er min stil.


Som min ven siger, har hun ti fyre, der venter på tinder til hende, hun kan behandle dig som lort og have en date i morgen, mens du bruger de næste seks måneder bare for at have det privilegium at betale for hendes middag. Personligt husker jeg, da jeg var 24, at jeg i 18 måneder havde en date hver eneste nat med en anden fyr. Nogle gange var min dagbog så fuld, at jeg bad om at blive hoem kl. 22.00, for så at møde en anden fyr kl. Jeg har aldrig stillet krav til nogen af ​​dem.


Jeg har aldrig stillet nogle krav til nogen mand, jeg nogensinde har mødt. I Amerika er kvinder dog blevet lært, at de skal behandles som gudinder, og at hvis de ikke er det, så respekterer mændene dem ikke. Amerika har en meget mærkelig datingkultur. Det tog mig omkring 3 måneder efter ankomsten til staterne at indse, at der var noget meget galt med den måde, mænd og kvinder forbandt sig der på. Jeg var rystet over konstant at blive spurgt inden for 30 eller 40 minutter efter at have mødtes nogle gange tidligere, om jeg var en første date eller en tredje date pige.


Og vulgariteten ved at tale om sex! Jeg ved godt, at jeg aldrig ville gå ud med en mand, der ikke var veluddannet, og det betyder ikke en kvalifikation, ikke havde rejst verden rundt og ikke var i god fysisk form. Hvorfor skulle jeg? Han skal bringe lige så meget på bordet som mig. De fleste mænd synes, de er attraktive, og da her ikke er et billede af dig, kan jeg ikke afgøre, om du er attraktiv.


Men attraktive mænd får dates. At være attraktiv er ikke udelukkende en fysisk ting. Det er en karakterting. Det er, når en mand taler til en kvinde, som om hun er MENNESKE, ikke et specifikt KØN!


Jeg ville fortælle hende, at hun skulle hoppe i søen. Jeg er heller ikke sikker på hvor du får dine figurer fra og hvilken aldersgruppe du taler om, men hvorfor går du ikke på en danseskole og lærer at danse Lindy, jitterbug, vals, salsa osv. Da jeg plejede at danse på danseskoler til det sociale, mødte jeg mange mænd, og folk plejede at hænge ud hele tiden. I Irland og Storbritannien dater folk ikke rigtig. De møder andre på værtshuse mv. Alt for ofte dater folk, bare fordi de synes, de burde, eller de synes, det vil være sjovt, når det er mere stressende og angstfremkaldende end ikke.


At date og være i et forhold kræver meget arbejde og en masse ofre, og for at være ærlig, så er det ikke altid det værd. Især når det kræver et stort offer for overhovedet at afgøre, om forholdet vil komme nogen vegne eller ej. Når der ikke er nogen garanti for, at det i sidste ende vil være det værd at opgive dit job eller dine venner eller lejekontrollerede lejlighed for en "æh, måske, vi får se, hvordan det går", virker det som at tage fejl på den sikre side af en beregnet risiko er mere end okay, det er nok smartere.


Dette kan være den første, sidste og eneste chance, du har for at være fuldstændig forpligtet til dig selv. At vælge dig selv er ikke egoistisk – det er at beslutte dig for at tage dig selv af muligheden for virkelig at vide, hvem du er og få dig selv etableret på den bane, du ønsker at være på.


Den bedste måde at ende op med en, der ønsker de samme ting som dig, som du er mere tilbøjelig til at forblive på samme livsbølgelængde med, er at tage dig tid alene til at få dig selv allerede i gang på den vej, du ønsker at tage.


Når du først er der, er det måske et bedre tidspunkt at kigge op og se, hvem der er omkring dig, på vej i samme retning. Måske dater du ikke lige nu, fordi du ikke kender nogen mennesker, du gerne vil date, og du har ingen interesse i at date fremmede.


I Tinders tidsalder er det næsten uhørt for folk ikke bare på magisk vis at være trygge ved tanken om at hænge ud med totalt fremmede, men en masse mennesker bare. Og det er helt fint.


Folk hævder, at du skal "teste vandet" og prøve nogle datoer for størrelse for at se, hvem der kunne være den rigtige for dig, men det er faktisk ikke altid tilfældet. For de få mennesker, der ikke lige umiddelbart "ved", starter de bedste forhold ofte som venskaber. Nogle gange er det lige så effektivt at vente, indtil livet fører dig i den rigtige retning; for ikke at blive knyttet til en række af datoer, der var skæbnesvangre fra starten.


Hvis du er en, der ved, du vil have et engageret, langsigtet forhold, hvad er så meningen med at gå ud og afslappet hænge ud med folk, der ikke ønsker det? Og omvendt, hvis det er det, der gælder for dig? Det er vigtigt at vide, hvad du vil have, og ikke spilde tid på folk, der ikke har en chance for at give det til dig. Hvis du ikke ønsker at bruge din følelsesmæssige energi og din ungdoms weekender på at forpligte dig selv, lidt efter lidt, til en anden rent ud fra, hvor meget i gør sammen og ofrer for hinanden, vil du ende med at blive mere helt dig selv og mindre desperat efter at finde en løsning med hvem du kan knytte dine håb og drømme til næste gang.


Seriøst, hvis dit fundament ikke er stabilt, vil du være så meget mere tilbøjelig til at træffe beslutninger, som du i sidste ende virkelig, virkelig vil fortryde. Alt for mange mennesker kommer kun ind i forhold, fordi de tror, ​​de skal, eller de er ligeglade med at tage sig tid til at finde ud af, hvad de rent faktisk vil, så som standard vælger de, hvad alle andre ser ud til at gøre.


Hvad alle andre synes at sige er "den bedste oplevelse NOGENSINDE. At føle sig sådan gør dig ikke til et følelsesløst monster, det gør dig til et rigtigt menneske med forskellige interesser og prioriteter. Du arbejder hele tiden! Du dyrker blandet kampsport to gange om ugen! Du er fuldt ud forpligtet til dine ugentlige brunches med venner og har ingen intentioner om at overgive dine weekendmorgener til at ligge i sengen med nogen!

No comments:

Post a Comment